اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۱۱۵۴
تصمیم بوفون برای بازنشستگی با وجود پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها
سنگربان سابق تیم فوتبال یوونتوس که یک پیشنهاد نجومی از عربستان سعودی دریافت کرده، تصمیم به آویزان کردن دستکش‌هایش گرفته است.
۱۱:۱۱ - ۱۲ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|
به نقل از گاتزتادلواسپورت؛ جانلوئیجی بوفون به طور جدی تصمیم به بازنشستگی گرفته است و احتمال دارد که فصل آینده دیگر پا به مستطیل سبز نگذارد.

بوفون 45 ساله، سال 2021 یوونتوس را ترک کرد و  تابستان همان سال پس از دو دهه دوباره به پارما برگشت و فصل گذشته هم به این تیم برای رسیدن به پلی‌آف صعود به سری A‌ کمک کرد هرچند این اتفاق که هدف نهایی کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا بود، رخ نداد. بوفون پس از باخت تیمش در پلی‌آف با چشمانی پر از اشک با هواداران وداع کرد و از مدل ابراز احساسات به عنوان نشانه‌ای از خداحافظی احتمالی اسطوره بانوی پیر تلقی شد و اکنون به نظر می‌رسد که این اتفاق در شرف وقوع است.

این در حالیست که به تازگی خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه بوفون از یکی از تیم‌های لیگ عربستان سعودی پیشنهاد نجومی دریافت کرده است که می‌توانست او را به پردرآمدترین دروازه‌بان تاریخ دنیا در سن‌و‌سال خودش تبدیل کند. بوفون تنها 5 ماه پیش قراردادش را با پارما تمدید کرد و یک سال دیگر از این قرارداد باقی مانده است. با این حال نشریه میلانی نوشته است که با توجه به مصدومیت‌های فصل گذشته که مدت زیادی بوفون را از میادین دور نگه داشت، مرد ایتالیایی نه قصد ماندن در پارما را دارد و نه قبول پیشنهادهایش از خاور میانه و MLS.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین